top of page
חיפוש

שגרת הקורונה: כך תסגלו שגרת חיים בריאה גם כשהילדים בבית

איך מסגלים שגרת חיים ביתית ושומרים על אופטימיות? איך ניהול העסק מהבית אפשרי כשהילדים כל היום מתרוצצים בין החדרים? ואיך מצליחים להעסיק אותם מבלי שהם, או אתם תאבדו שפיות?

הכנו לכם מדריך ספיישל לימים הקרובים, בתקווה שלא תצטרכו אותו לעוד הרבה זמן.

אז עד שהקורונה תהפוך להיסטוריה, צלמו מסך ושמרו: 5 טיפים לניהול העסק ושגרת החיים בזמן הקורונה.



לפני שניגש ישר לעניין, נגיד רק שחשוב לנסות לשמור על קור רוח ועל אופטימיות.

הדבר הראשון והבסיס להכל הוא הבנת הסיטואציה, הסבירו לילדים את המצב, אם הם מספיק בוגרים אז נסו גם להסביר את ההשלכות הכלכליות שלו וכמה חשוב שהם יקלו עליכם וישתפו פעולה. תנו להם להשתתף במשימות ולהרגיש שהם בשליטה - שתפו אותם במטלות הקשורות לעבודה, לניקיון הבית לפסח או להכנת ארוחת הצהריים. העיקר שיהיו חלק. איך עושים את זה? קבלו, 5 טיפים לימי הקורונה:


1. פתחו וסיימו את היום באנרגיות חיוביות

קמתם בבוקר? סדרו את המיטה שתחכה לכם נעימה ומזמינה לסוף היום.

וכדי להתחיל אותו בחיוך, התחילו את הבוקר עם פעילות פיזית, זה יכול להיות אימון מול מדריך ביוטיוב, לספורטאים שבינינו… וזה יכול להיות מתיחות קלילות או יוגה לאלו שפחות בקטע של כושר. אתם תופתעו לגלות כמה זה מרים את המורל לכל אחד מבני הבית.

אפשרי גם עם הילדים: הרגילו את הילדים לפתוח את היום עם מיטה מסודרת, לצאת מהפיג'מה ולהשאיר אותה מקופלת. וכמובן, שתפו אותם בפעילות הבוקר, כך הם יתחילו את היום בכיף וברוגע אחרי הוצאת האנרגיות הזו.


2. נצלו את הזמן לטובת העסק

נדבר כעת על העסק. קבעו לכם מראש מתי אתם מתעסקים בענייני העבודה והקפידו על כך. גם אם העבודה בימים אלו מועטה, נסו לחשוב איך אתם מגבירים אותה - הרחיבו אופקים, או הכינו את הקרקע ליום שאחרי הקורונה.

ואם העובדים בבידוד וחסר לכם כוח אדם? אנחנו כאן כדי לתגבר עם טיפול בניירת, בירוקרטיה וכל דבר הכלול בחבילת עזרה לבעלי העסקים.

ובאשר ללקוחות? שדרו עסקים כרגיל ככל האפשר, הזכירו שאתם קיימים ופעילים גם עכשיו, היו גמישים בהתחשב במצב הכלכלי וגלו אמפתיה והבנה באשר לסיטואציה הרגישה.

אפשרי גם עם ילדים: הגדירו לכולם "זמן עבודה" בו הם יכולים להכין לכם עבודות יצירה נחמדות לקישוט העסק או למשרד, הם יכולים לעזור בתיוק או עבודות משרדיות שונות וכל דבר אחר שישתף אותם בעסק ולא כרוך בנטפליקס וטיק-טוק.


3. התכוננו ליום שאחרי הנגיף

מה יהיה ביום שאחרי הקורונה? זו שאלה שמטרידה את כולנו… אבל חשוב לעשות את המקסימום ולנצל את הזמן הפנוי כדי ללמוד ולפתח את העסק, כך שביום שאחרי הקורונה הוא ימשיך להניב פירות ואפילו ישתבח.

בדקו על קורסים אינטרנטיים בתחום שלכם, כאלו שירחיבו את אופקי העסק או כאלו שישדרגו אותו טכנולוגית, יש המון קורסים מעולים שניתן לקחת מהבית, כל אחד בתחומו - פשוט חפשו בגוגל אתרי קורסים אונליין.

אפשרי גם עם הילדים: הגדירו את הזמן הזה לשעת למידה גם בשבילם. אמנם ביטלו את הלימודים המקוונים, אבל חשוב להמשיך ולהפעיל את הראש. תנו לילדים "שיעורי בית", ישנן המון חוברות עבודה ופעילות, צביעה, חשבון, עברית ועוד.


4. מטלות הבית - ניקיון, בישול וקניות

ראשית, קבעו לו"ז ניקיונות ונצלו את העובדה שאפשר לעשות זאת עם תגבורת של כמה קטנטנים.

שנית, החליטו מראש מתי אוכלים והקפידו שגם הילדים יאכלו מסודר ובריא בין פעם לפעם שמגירת הממתקים נפתחת.

ואם חסר לכם משהו? דברו איתנו ונצלו את שירותינו. אנו נדאג לכם למשלוח של מוצרי מזון, פארם, תרופות וכל דבר שתצטרכו.

אפשרי גם עם הילדים: זה יכול להיות כדי להקל עליכם ויכול להיות פשוט כדי להעסיק אותם.

אם אתם צריכים עוד יד, תנו להם לעזור, לעבור עם מגבון על המדפים או למיין את הבגדים בארון שלהם.

ואם אתם פשוט רוצים שקט כדי לבשל או לנקות בנחת, תוכלו להעסיק אותם עם עזרות מהנות שיוציאו אותם מהפלייסטיישן ומהאינסטוש, בקשו מהם שיכינו "פלייליסט נקיונות" שינעים את זמנכם, שיכתבו או יציירו את תפריט הארוחה שאתם מתכננים להכין בערב ואם נפלתם על יום שמשי? תנו להם לנקות את החצר עם צינור ולהשתעשע עם המים.


5. בסך הכל, זה זמן איכות

אנחנו מבינים לגמרי את הצורך בשקט ומקווים שסיפקנו מספיק רעיונות איך להעסיק את הילדים ואפילו לנתב את זה לטובת עזרה. אבל אל תשכחו שמדובר בסך הכל בהזדמנות לזמן איכות עם המשפחה, לשחק, לקרוא או אפילו לראות טלוויזיה יחד.

שמרו על אופטמיות, על מצב הרוח והכי חשוב על הבריאות שלכם.

ואם יש משהו שתצטרכו בו עזרה, קניות מזון, תרופות, פארם, חומרי יצירה או חוברות פעילות לילדים, השכרת ערכת קריוקי להעלאת המורל, טיפול בניירת, בירוקרטיה או כל דבר אחר.

אנחנו כאן לשירותכם, עם חבילות במחיר היכרות נוח.

צרו איתנו קשר בכל דרך שתרצו…

בווטסאפ > https://bit.ly/32p8cjb

בטלפון > 1-800-800-841



37 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page